MAGSJUK ?

Igår började jag må illa och hade ont i magen.
Ställde mig ändå och började med maten. När Pär kom hem sa jag det.
Och då sa han att han också mådde illa.
Magsjuka ? Något knepigt med maten sen dagen innan ?
Men illamåendet gick över efter jag ätit, men hade fortfarande ont i magen.
Tror och hoppas det gick över för Päran också.


Jag börjar få småpanik!! Jag ska skriva om 12 ismer till KuHi tills nästa vecka och jag har
inte skrivit en enda?! Fast vissa vet man ju vad dom är som t.ex. Kubism, surrealism, realism osv.
Men dom andra då?! Åsså ska vi göra en och samma bild i tre av ismerna. Men det ska jag göra idag på håltimmen.
Till fredag ska jag ha skrivit en filmressention(?).
Nästa vecka ska jag ha ett nytt skriftligt prov i samhälle.
Känns som jag skjuter upp allt att göra just nu.
Varför satte jag mig inte på lovet som jag sa att jag skulle göra??! Åh!

Aja, nu ska jag sätta mig på roddmaskinen ett tag innan frukosten =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0