MÅNDAG IGEN..

Nu har jag kommit på en exakt julklapp till Therese =)
Förut visste jag vad jag skulle köpa, men inte vad för sort.
Men nu vet jag, och det är nästan så att jag vill ha det själv! haha.

Igår blev det en slappdag i sängen hela dagen.
Kollade på "på smällen" när det tog slut på bra program på teven.
Jag tycker om den filmen =) Bra,bra,bra!
Ännu mer onyttigt blev det också.
Dom på ICA måste ju tro att jag sitter och äter allt det själv. Det är
så jävla pinsamt att gå dit och köpa tonvis med godis, dricka osv.
Jag hatar det! Känner mig så jävla fet och uttittad.

Aja, nu ska jag leta fram nån fukost sedan åka iväg till skolan.

Även att det är en flaska som ligger under sängen och "låter" typ som att
det är en buckla på den, sedan rätar nån till den. "plopp" låter det lite
då och då. Satt och skrämde upp mig själv att det var nån under sängen.
Men jag har varit dit och kollat så många gånger förut när jag letade efter
skjortan (som jag fortfarande inte hittat) så jag tror inte att det är nån där. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

nej har säs 6 på datorn...

2008-11-17 @ 09:18:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, aa, håller med om ica X)

2008-11-17 @ 11:37:59
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, i hate it! :P Speciellt när det jämt är samma människa som sitter där! haha

2008-11-17 @ 17:26:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0