ONSDAG

Känns som jag vill stanna hemma idag. Men jag ger mig iväg ändå.
Har bara två lektioner sedan kan jag få åka hem igen.
Åsså måste jag beställa tid till balfrillan! Jag tänker på det varje gång jag
ska till hudik men sen när jag väl är där så glömmer jag helt bort det.
Med min tur så är väl alla tider upptagna tänker jag..

Aja, har inte så mycket mer att skriva.
Ska väl gå och leta nån frukost, vilket kan bli svårt eftersom det inte finns nånting.
Mackorna är slut. Flingor finns det men ingen mjölk/fil. Gröt kan man äta men
då blir det utan mjölk igen och det är inte så speciellt gott tycker jag..
Hårdmackorna är också slut.. Irriterande !

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0