PLUGG

Ja, nu ska jag snart ta bilen in till skolan.
Och det är kallt ute idag, -8 grader förut. Nu tror jag det är -7. Brr!
Dom säger ju att det är som halast  på vägen när det är runt nollan.
Men det känns som att det är halare ju kallare det är. Jag tycker inte om
att köra när det är halt.
Måste väl ut och skrapa rutorna snart, fyy! I torsdags när jag skulle till
sundsvall var det omöjligt att skrapa bakrutan. Det försvann inte?!
Men men.. Bra att det inte är snö och skit iaf ! =)

Hoppas han har rättat samhälle provet nu då, och jag hoppas jag får godkännt.
Samhälle är nog det tråkigaste jag vet. + att läraren är så jävla tråkig. Man blir
deprimerad av att lyssna på han. Sen rätt som det är kan han få en hostattack!
På dom flesta människor kan man ju se när nån ska börja hosta, men med
han blir man ju livrädd. Det kommer från ingenstans! haha..
Religion, historia och samhälle är typ samma sak för mig, allt är lika tråkigt.
Usch!

Men men, nu ska jag börja dra mig till hudik!

See you!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad heter läraren?

Min lärare är skit bra i samhälle, jag tkr de är skit skoj :)

2008-11-14 @ 12:01:08
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Andreas heter han =)

2008-11-14 @ 16:31:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHA, din beskrivning passade precis in, förstog att de var han! Har han också i IVALET!! ja han är seg....

2008-11-14 @ 17:27:50
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0