PLUGGA

Idag fick vi reda på lite betyg och grejs på Arbetsmiljö och säkerhet.
G på en uppgift och VG på provet + en uppgift som jag ej lämnat in.
Jag blev riktigt stolt över mig själv när jag fick VG =) haha.

Nu SKA jag gå och plugga.
Måste göra en planering + en tidsplanering till PA'n. Måste även börja sy (vilket jag skulle ha gjort förra veckan)
Måste skriva om 12 ismer (om man vill ha chans på Mvg, annars 6 eller 9) tills på torsdag.
2 uppgifter till arbetsmiljö och säkerhet.
Tror jag börjar med Pa'n. Men börjar inte sy idag. Måste bli klar med KuHi (som jag inte ens börjat på=/)

Även på matten i fredas så har jag typ ett halvt kapitel kvar nu innan jul som jag skulle kämpa på med,
och göra prov på. Sedan har jag bara geometri kvar och det sa hon var jättelätt sen slipper jag den jävla
matten!! :P (om jag får godkännt på proven dvs.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0