REGN

Idag har jag börjat skissa lite på hur mitt lapptäcke ska se ut =)
Men jag vet inte riktigt än. Det får ju inte ta för lång tid att göra heller..
(på textilen ska jag då göra detta)
Måste mäta sängen också och se hur långt/brett det ska vara..
jaja, sedan slutade vi typ kvart i tolv, bussen går kvart över.
Orkade inte sitta och vänta på skolan som jag alltid annars gör.
Så jag tänkte att jag skulle gå ner på stan idag. Jag möts av regn.
Men jag gick ändå. Och blöt blev jag, som bara den, även fast det inte
regnade så mycket. Även att en bil skvätte ner mig med vatten!! Jävel!
Men jag fick en liten promenad iaf. och det var faktiskt rätt skönt, om
man bortser från regnet.

Förut när jag nyss börjat ettan så gick jag jämt ner på stan. Varje dag.
För jag visste inte riktigt vart man skulle gå och vilka tider dom gick.
Åsså hade jag ju knappt lärt känna någon i klassen än. Så dom första
veckorna gick jag ner på stan, varje dag.

Imorron ska vi ha "krisövning". Blä! jag orkar inte. det slutar tolv, sedan har jag omprov
i matte kl.15. Så jag tror jag skippar krisen och åker in med ett tåget ist.

Men men. Nu ska jag städa lite, som vanligt då alltså. Usch, jag är så less
på att städa nu!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0