ROPADE HEJ FÖRTIDIGT

Idag känndes det som ingenting kunde gå fel.
Jag kom till skolan och går till klassrummet där vi ska ha matte.
Men där är det något annat folk. Jaha?! Så jag och Karro går och
frågar i receptionen vart vi ska vara. Då var det tydligen nationella prov.
Så vi gick till Juan (Iwan), och hade en liten lektion med tre personer.
Fick även reda på provet. IG. Jävla skit, så jävla besviken. Men jag vet
iaf. vad jag gjorde för fel nu. Ska göra om det nästa onsdag och hoppas det
går bättre då.
Sedan var det dags för prov i samhälle som jag glömt att plugga till. Bra.
Men det gick sådär. Inte säker på om jag får G, men kan ju hoppas.
Åkte ner på stan, ringde mamma och sa att kjolen fanns.
-Nej..
-Joo, den finns nu.
-Nej, den finns inte.
-Men joo! Jag kollade i morse.
-Ja, jag med men den finns inte i 36 längre.
Då har den alltså tagit slut på ca. 3 timmar!!!!! Så jävla förbannad! Varför kunde jag
inte ha beställt den på engång för? ÅÅHHH! Nu finns inte ens kjolen kvar längre.
Jävla piss!
Aja, åkte hem och skyndade iväg till sundsvall med en rivstart, haha. Det var visst lite halt!
Kom dit och plockade på mig två par stövlar och gick och provade.
Ångrade nästan att jag inte frågade om nån ville följa med. Fick beslutsångest.
Frågade om jag kunde få prova båda skorna av dom två paren. Och efter att jag gjort det
och gått runt i båda ett tag så bestämde jag mig för ett par som jag hittade idag.
Dom andra som jag visade igår känndes så gummistövelaktiga.
Det som fick mig att välja dom tillslut var att hon som jobbade där kom fram och sa:
"Dom där är jättefina, dom passar verkligen på dig"
Ja, men jag tar dom då! haha. Men det lutade mest åt dom iaf. så =)
Så jag är rätt nöjd nu, men jag vill fortfarande ha den jävla kjolen. Har skickat ännu ett mejl :D

Här är skorna iaf.

Dom ser bättre ut i verkligheten =)

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

mkt bättre än dom andra =) riktigt skinn oxå =) var det dom vi kollade på som hängde längst bort på väggen i birsta?

2008-11-12 @ 16:27:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag skulle inte räkna med ett G om du fortfarande har mossnelid iaf. man får ju knappt G om man har pluggat ihjäl sig...

2008-11-12 @ 16:27:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Oo, ja dom där var snygga! =)

2008-11-12 @ 17:10:37
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet faktiskt inte om det var dom!? :P Såg dom nu idag, eller såg dom igår också men jag förstår inte varför jag inte provade dom då?!

2008-11-12 @ 17:53:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0