SÖNDAG

I natt har jag varit väldigt täppt i näsan :P Alltså måste jag andas
med munnen. Och det hatar jag. Undrar hur många gånger jag
vaknat och är helt torr i mun. Då måste jag upp och dricka vatten,
vilket gör att man vaknar lite senare och måste på toa.. usch.
Och läppen min var alldeles torr och nu är den spräckt :P Mitt på läppen.
Aja.
Idag har vi inte gjort mycket, bara legat och varit. Det har ju även snöat lite idag.
Det är mysigt =)
Nu är det bara drygt 5 veckor kvar till julafton. Och jag måste handla klappar.
Sen vet jag ju inte om min kjol hinner komma tills dess?! Då måste jag
kanske köpa en annan?! Åhh! Men får väl se om den kommer då, annars
får jag väl åka in dan innan julafton och panik-köpa en. Såg nämligen en
annan kjol som var rätt bra också. Men jag vill ju ha den jag sett ju :P

Måste även ner till sörfjärn idag igen. Jag skulle ju nämligen skriva ut svenskan
igår men det glömde jag bort. Och den ska vara inlämnad i morron så det får bli
en lite tripp idag med :)

Sedan ska jag köpa bingolotter har jag bestämt. Och ikväll ska vi vinna!
Jag och Pär har ju en deal, att vi ska dela på allt vi vinner, om vi vinner nått.
Det tycker jag är bra, annars skulle jag bli sur ifall han vann och inte jag :P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0