SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN

Idag tänkte jag prova och se ungefär hur min klänning jag ska sy skulle se ut.
Genom att ta på mig klänningen och häva spets över, som jag köpte till en tröja jag ska sy om.
Men den påsen är borta! Har kollat i alla andra större påsar som jag kan ha stoppat den
i men näe! Den finns inte?! Vart fan kan den ha tagit vägen?? En blå liten påse..
Åhh! Så irriterande!
Även en av Pärs skjortor är spårlöst försvunnen. Den har jag heller ingen aning om vart den kan ha tagit vägen.
I tvätten är den inte, har letat igenom hela garderoben. tom skåpet som är överfullt med gamla arbetskläder
(tänkte ifall den råkat komme med där) men icke!

Hur kan saker bara försvinna?

Förresten så har vi fått skolfotona nu. FY FAN! Är det enda jag har att säga :P haha.
En korten blev tom bättre än klassfotot, där ser jag ut som en fet, långhårig, pojke.
Åhh! Tror aldrig jag blivt så missnöjd med ett skolkort förut :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon bor på bergevägen, den mittersta huset breve bergesta :)

2008-11-05 @ 19:33:41
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0