SPYA

Idag åkte jag in till skolan även fast jag inte mådde bra.
Halvsov igenom matten sedan dax för världens tråkigaste samhälle.
Sen åkte jag ner på stan. Tänkte gå på Barbershop och beställa tid
till balfrillan =) Men dom sa att man inte kunde boka så tidigt. Eftersom
dom inte visste hur dom skulle jobba/vem som skulle jobba osv.
Så jag skulle komma tillbaka i februari. Det var ju tur! Jag som trodde att
det skulle vara fullpackat redan =)
Sen gick jag och satte mig och väntade på bussen. 40 min tills den skulle gå.
Men jag orkade inte gå runt på stan än en gång. Så tråkigt, och jag kan inte
köpa julklappar förens mamma är med i morrn ändå, eftersom jag behöver
smakråd.
Men tillslut blev klockan 12.15 och bussen åkte iväg. När vi hade åkt en bit,
inte långt alls, så började det stinka spya i hela bussen!
Det stank så jävla mycket! Och jag som redan mår illa av denna jävla hals,
ska jag måsta sitta och lukta på det där i drygt 45 min.?? Det var bara att
stoppa ner näsan i halsduken och hålla för med handen. Jag tål inte spyalukt!
Tror det kom fram i från bussen för 2 st. flydde bak :D haha.
Näe, men allvarligt.. det var äckligt! Ibillade mig även att jag skulle få magsjuka
(peppar, peppar ta i trä) i fall jag andades utan halsduken för näsan.. Usch!
Sen efter ett tag börjar det klia i halsen på mig som bara den. Det brukar bli
bättre för en stund ifall man tar en djup suck, men jag ville ju helst inte öppna
munnen och få in nå jävla spypartiklar i min mun! Så jag provade dricka lite vatten.
Nej, hälper inte.. Och jag hatar att hosta bland folk! Det känns som dom tycker att
jag är äcklig då..! Känndes som det var en smula som låg och kittlade, eller när man
har svalt vatten i "fel hals" :P usch, igen!

Jag orkar inte bli sjuk, jag vill inte bli sjuk.

Idag får vi äta den sista maten vi har kvar. Nämligen köttbullar och makaroner. Eller
det blir falafel och makaroner för min del. Jag är så less på köttbullar. Sen om man
råkar bränna dom lite (vilket jag oftast gör) så blir dom knaprig och råkar jag tugga på
nått hårt kommer jag spy! Jag vet inte varför jag är så känslig!? Endel kan ju sitta och
tugga på en sena hur länge som helst, men skulle jag göra det så skulle jag spy direkt.
Jag är nog rätt kräsen med vad jag äter! Det ska helst inte vara nån "fin" mat, eller ja. det
beror väl på. Men ni fattar, inget konstigt! Bara vanlig mat! haha

Näe, nu ska jag gå och göra lite honungsvatten!

See you!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja usch jag kände hur det växte i munnen på mig när den där stanken kom! blä!

2008-11-26 @ 16:20:16
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är precis likandan med mat! det var därför jag blev vegetarian, pallade inte tugga på kött. fast nu försöker jag vänja mig att äta det :P

2008-11-27 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0