STORM

Igår köpte jag bingolotter, men vi vann inte ett skit, som vanligt.
Jag vill ha tillbaka gamla bingolotto! Dom har ju inte ens lådor
längre.. Och nästan inga utlottningar. Förut lottade dom ju ut bilar
hela tiden..
Men men det var mysigt ändå.
Pär och jag tog även en brottningsmatch! Och jag vann! :D haha.
enligt mig iaf. Han måste ha varit lite sliten igår, annars brukar jag
skrika och gnälla och ge mig efter ett tag :D haha.
Åhh, det är så roligt att busa med han =)



Idag vill jag då verkligen inte gå ut! Storm ute ju.. Åsså är det 4 minus grader ute. Undra
hur kallt det är när det blåser då?! Näe fy, jag skulle gärna lägga mig i sängen igen om somna
om och bara sova! Men näe.. Idag har jag mentorsamtal med Anja.. Får väl se hur det
går :P Undra hur mycket frånvaro jag har då.. jaja..

Nu måste jag gå och äta nånting, är så hungrig.

Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0