SUNDSVALL

Det blir till att åka till sundsvall imorron =)
Mamma gick med på det. Hon ville åka på knapps i hudik egentligen, men
hon var snäll och gör det senare! Great!
Hoppas den finns där nu då bara. Annars kommer jag bli sur.
Tänkte även försöka handla lite klappar! Men det är ju såå svårt!
Nånting till Therese hade jag tänkt att jag skulle köpa iaf.
Till Pär är det svårt, jag vet två saker jag ska köpa, men det är bara små saker,
så jag måste ha nått mer =)
Resten har jag ingen aning om. Hoppas therese och jag köper tillsammans åt
mamma och pappa och kanske patrik?! Och momma och moffan, Farmor?! :D haha
Det är mycket lättare då, för hon kommer jämt på nått bra tillslut!
Kom just på att jag vet en sak jag ska köpa till Therese =) Men jag vet inte om hon använder
det längre?! =/ Sen har jag köpt en sak åt henne redan också, men det är inte mycket det heller.

Aja.

Även att det var Peyton Lucas ringde till! :D WEEHOO! =)
Tackar Denisa som berättade för mig :D haha.
Vissa vill ju inte veta utan vill se själv, men jag blir så nervös och nyfiken av
att inte veta :P
Pju! Äntligen är väl Linsay ur bilden!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0