SUNDSVALL

Ja, idag var jag och mamma in till sundsvall. Jag fortsatte jakten på min kjol, men tror ni den fanns? Nej.
Tänkte handla lite julklappar också men affären jag tänkte köpa till Therese existerade inte längre?! :P
Och till Pär hittade jag inget som jag blev nöjd med. Det fanns, men inte fint nog. Så ska kolla lite i hudik också.
Sedan skulle jag få ett par stövlar av mamma i julklapp.
Jag bestämde mig för dom första, efter många om och men.
Men nu vet jag inte om jag har ångrat mig eller inte?! Vad tycker ni? Hjälp mig. Jag hakar upp mig på att Therese inte tyckte om dom första skorna.
Dom fanns inte inne i birsta i min storlek så vi fick åka till stan. Då hittade jag även dom andra. (som för övrigt är dubbelt så dyr)
Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Först tyckte jag att man kanske inte kunde använda dom första till vardags.
Men nu börjar jag tycka att man kanske inte kan använda dom till fest. Vill ju ha dom på nyår isf. och då ska jag ju ha klänning.

DS_235545_A.tif
DS_237203_A.tif
(Tyvärr så gick det inte att kopiera större bilder =/ )
HELP ME!
(båda är mycket snyggare i verkligheten)
Måste höra med min underbara pojkvän också vad han tycker om dom =) Jag tycker om att höra vad han tycker om vad jag har köpt. Även Therese vill jag veta vad hon tycker. Därför hatar jag att hon inte tyckte om dom :P

Köpte även en "tunika" vet inte vad jag ska kalla det. Men en lång sak som jag ska kapa armarna på och ha den under min spetsklänning ist. för den andra svarta jag har. Endast 49 kr.
Men svart, stretch (???) spets tyg verkar inte finnas nånstans??!??!

Näe, nu ska jag kolla om det finns lite mer storlekar på kjolen på internet. Och göra mig själv lite mat.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

är dom 2:a dom där jag sa var fina eller?

isf. tycker jag dom! =) dom andra såg så billiga ut... och omoderna =/

2008-11-11 @ 21:05:17
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det är ett par andra..

2008-11-12 @ 05:46:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0