TIDSFÖRDRIFT

Jag kunde inte somna om i morse.. Även fast jag borde ha sovit mer.
Fattar inte varför jag jämt är så trött på kvällarna. Skulle lätt kunna gå
och lägga mig kl. 19 och sova enda till morron.
Jag gav iaf. upp efter en timme. Då var jag redan pigg.
Tror jag ska ta en sväng med dammsugaren eller kanske dammtorka.
Och plugga! Just ja! Det måste jag göra!

Jag har suttit och funderat på om man kan möbelera om här :)
Ställa sängen här där fåtöljerna står och teven bredvid balkongdörren.
Och fåtöljerna där sängen är, och då skulle jag vilja köpa en soffa till också =)
Fast då kanske man inte får plats med fåtöljerna?! Kanske en!?
Jag är iaf. väldigt sugen på att köpa en soffan med schäslong i samma färg/tyg
som dessa fåtöljer. Men jag väntar tills det kommer nån kampanj isf =) Det brukar
ju komma sånna lite då och då.
Det känns lite bättre med en soffa ändå. Även fast jag älskar dessa fåtöljer.
Men om det kommer nån så finns det inte så mycket att sitta på. Sängen då isf.
men jag vet inte om det är onödigt att köpa en ny liten soffa? Om man skulle flytta
till nått större nångång så vill man ju ha en större. Fast det kanske blir bra ändå
om man har två fåtöljer till?! aja..

Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men spara pengarna ist. eller låt pär köpa en soffa. Eller vänta tills ni flyttar... det kommer blir så trångt tror jag... sänger duger fint att sitta på...

2008-11-19 @ 09:28:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha. "sängen duger fint att sitta på"

2008-11-19 @ 10:06:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0