TOP TRE - MUSIK

Fergie - Fergalicious

Denna låt har jag börjat tycka om nu =) Jag har alltid gillat Fergie, hon är bra!
Så enkelt är det.




Agnes Carlsson - On and On
Jag har aldrig varit så mycket för Agnes. Har mest tyckt att hon är lite små mesig
och man hörde knappt nånting om henne på hur länge som helst.
Men denna låt älskar jag! =)



The Beatles - Rock and roll music
Funkar alltid! Finns inte så mycket mer att säga..
 


(Ingen speciell ordning)

Det kommer nog nå mer "top tre" fram över, men det behöver inte bara vara musik =)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Hur kunde man gissa den sista? ;)

2008-11-13 @ 14:09:35
Postat av: Nathalie

haha :D

2008-11-13 @ 14:25:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0