TVÄTTSTUGE-FIGHTEN

Idag har jag letat efter Pärs försvunna skjorta, som sagt.
Jag rev ut hela garderoben med gamla arbetskläder mm.
Trodde verkligen att den skulle var där, vart skulle den annars vara, liksom?!
Men icke! Den är inte där.. (dock hittade jag andra kläder som han kanske vill
börja använda igen =) ) Jag har letat under sängen. Inne i köket, överallt.
Och vi städade ju ur garderoben för inte så längesen så där är den inte.
Jag blir så irriterad när jag inte vet vart saker är!!
Nu börjar jag tro att det är någon som snott den från tvättstugan?!
Och det finns ju bara en i detta hus (förutom Pär) som skulle kunna ha den?!
(Fast jag tror den är för stor, isf) Så man får väl se om han springer runt i nån sån
skjorta?!
Näe, nu sitter jag och anklagar folk att dom stulit saker, när det säkert ligger
mitt framför näsan på oss.
Men vart skulle den annars ha tagit vägen?

Jag kan bli galen på sånhär!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mina byxor är också spårlöst borta! Jag börjar också få tankar om att någon har snott dem!

2008-11-13 @ 15:14:51
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Usch, jag hatar när saker bara försvinner. Man letar ju ihjäl sig!

2008-11-13 @ 15:20:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0