VALDAGEN

Igår kom jag hem vid ett. Åkte med mamma på tyghuset för att köpa tyg.
Men tror ni dom hade nå? Näe.. Så jag ska kolla i hudik idag ist.
Sedan kom Therese hit =) Vi pratade lite om nyår, och jag tror det kommer bli skoj =)
När hon åkte hem ställde jag mig och skalade potatis. Pär kom hem
nästan precis efter att hon åkt. Så då hjälpte han till med maten.
Det är så mycket roligare när man hjälps åt =)
Sen när det nästan var klart jag skulle bara göra sås, så vart jag helt svimfärdig?!
Kallsvettades och helt yr, känndes precis som jag skulle svimma.
Det måste ha varit för att jag knappt hade ätit något på hela dan. Åt några
riskakor på morron sen inge mer. Men det vart bättre när jag fick i mig lite mat =)

Idag har jag prov i matte b. Igen. Man tycker väl att jag borde klara det den här gången.
Men jag har inte pluggat nått alls. och jag är inte en sån som kan plugga på bussen.
Jag måste ha ögonen på vägen annars blir jag åksjuk.
Men men.. Sedan har vi bara samhälle sen slutar vi 11.20. skönt =)

Hörde även att det var Obama som blev president. Vem trodde inte det?!

Men nu måste jag gå och göra mig i ordning!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

heh jag åt ingenting igår heller, eller typ 3-4 chokladbitar ur paradis-asken. Kände att jag började bli hungrig när jag åkte till dig men jag orkade inte gå in igen så jag tänkte att jag kunde få en mackbit av dig o gnaga på men sen glömde jag bort det =)

2008-11-05 @ 09:46:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, gnaga på :P

2008-11-05 @ 13:16:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0