YEEJ!

Kjolen fanns idag! :D I min storlek också, så mamma om du läser detta
har jag skickat ett mejl till dig, en "önskelista" och där är kjolen så du kan
väl skicka efter den då är du snäll?! =) Självklar betalar jag den själv.
Åh, så happy :P

Tror även jag åker och byter skorna idag. Får göra det så fort jag kommer hem.
Kommer hem 13. Då får jag blåsa in till sundsvall och försöka hitta en parkeringsplats
(som säkert kommer vara omöjligt) och sedan springa på din sko och byta.
Kommer säkert bli kvar där och prova andra skor också innan jag blir nöjd :P
Sedan måste jag hem fort och plugga plugga plugga!!
Ujuj..
Har även prov idag som jag helt glömt bort. Så det blir till att plugga det lilla jag kan på typ
20 min. som jag har mellan lektionerna.

Nu måste jag gå och göra mig i ordning.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0