ZZZZ...

Ja, jag håller snart på och somna och det har jag hållt på att gjort
ända sen 19.30. Hur fan kan jag vara så trött??
Så på ett sätt hoppas jag att Pär åker hem med Niklas. Men på ett
sätt vill jag att han ska ringa och säga att jag ska hämta han! =)
Vill ju att han ska komma hem och myysa! Fast han kommer nog slockna
direkt, haha. Det kommer nog jag göra när som helst också iofs.
Men som jag sagt så många gånger förut, jag kan inte sova utan han.
Det låter helt otroligt och fånigt jag vet. Men det går bara inte. Eller somna
kan jag väl men vaknar efter 20 min sedan och sen 10 min osv. osv.
Så man får inte direkt nå bra sömn. Näe, nu vill jag att han ska komma hem.
Ska ringa och höra vad han gör snart. Jämt när han är nånstans så sätter
jag en tid när jag ska ringa. Nu har jag satt 22.00 :D haha.
Svarar han då och han ska vara kvar så sätter jag en ny tid. Svarar han inte
ringer jag som en tok tills han svarar, så gör jag jämt, vem det än är.

Och det är inte mycket att se på teven heller.. Stjärnor på is, som suger fårballe!

Ont i magen har jag också. har tryckt i mig lite chips och dipp och lite godis! :D
ujuj.. inte bra inte bra..

Näe, nu får det räcka med bloggande idag. Tror jag, om inget spännande händer,
vilket jag inte tror att det kommer göra..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

mhä dom är ju skit duktiga!!!

2008-11-15 @ 23:02:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0