AVBRYTARE

Har tänkt på detta länge.
Jag hatar när folk avbryter mig. Kanske inte om man bara sitter och småpratar lite. Men om jag sitter och berättar nånting och sedan går det någon förbi som dom känner åsså ignorerar dom mig totalt och börjar prata med den personen som kom.
Jag blir så irriterad!
Sen när dom pratat klart; "Ja, vad sa du ?"
Ja, men nu känns det ju kul att berätta. Näe..
Jag är så less på det!
Näe, jag tycker att, berättar nån någonting för dig kan du åtminstonde lyssna. Även om det inte är det intressantaste du lyssnat på..


För övrigt har jag muntligt prov i samhälle idag. Jej. Not.
Jag hatar samhälle! Det är bland det tråkigaste jag varit med om. Jag är inte ett dugg intresserad av demokrati och skit!
Så jag klev upp 3,5 timme tidigare för att försöka plugga lite. Men jag tror inte det hjälper.
Jag vet iaf. vad demokrati betyder :D haha.
Sen ska jag på Jysk och beställa fåtöljer (om man får betala när man hämtar dom dvs.)
och sedan hem och tvätta,tvätta,tvätta,tvätta! Färgtvättkorgen är överfull. Vittvätt är det väl lite mindre av men det måste tvättas det också =)

God morgon, Sverige! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0