CHOCK!

Ja, jag hade ju hört att det skulle bli snö idag. Men tänkte inte så mycket mer på det.
Tänkte "ja, det snöar väl litegrann men inget som ligger kvar" Tji fick jag.
När jag kom in i köket och kollade ut genom fönstret möttes jag av denna syn:



Snö i oktober. Vem kunde tro det ?? Inte jag iaf. jag trodde inte det skulle bli nån riktig vinter i år.
(men det kanske det inte blir heller) Jag trodde inte ens det skulle bli nån snö innan jul.
Men det hinner nog smälta bort tills dess.
Men jag tycker ändå att det är lite mysigt =) Men det tycker man väl bara den första veckan, eller dom
första dagarna. Sedan vill man ha bort skiten.
Och jag som fortfarande har vinterdäck på bilen! Mamma får fan köra den till Selins och sedan får Pär ta
den ner till Arne och fixa på vinterdäck =) Jag vågar inte köra utan vinterdäck.

Ja, bussresan lär ju bli ännu värre idag då. Fy! Jag litar inte på busschafförer. Igår satt jag med
hjärtat i halsgropen hela tiden när vi sladdade oss igenom kurvorna.

Nu är det antagligen vinter :)

Kommentarer
Postat av: Therese

"jag som fortfarande har vinterdäck på bilen, får ta och byta till vinterdäck..." haha

2008-10-31 @ 21:12:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

oj! haha

2008-11-01 @ 08:33:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0