DONE

Nu har jag nästan nyss kommit hem igen.
Nu är dom beställd. Så nu är jag 4000 kr. fattigare. Men det är det värt, hoppas jag =)
Glömde och fråga om kvaliten såklart. Jag vart så stressad för jag ville hinna med kvart över tolv bussen hem igen.
Men frågade iaf. hur dom var paketerad (stavning??). Och dom var omonterad. Så vi får väl mäta Pärs bil och se
om dom går in där. Annars får mamma eller pappa följa med med släpvagnen. För jag tror inte jag kan köra med en sån :P
Iaf. så skulle dom komma på fredag. Dom skulle ringa när den hade kommit, men det var inte säkert dom hann ringa samma dag som dom kom. Så jag får ringa dit på fredag och höra så kan jag åka och hämta dom då =)

 
Har precis missat våra bästa år! :P Undra hur det går? Om dom fortfarande är kvar på den jävla ön och om minnet har kommit tillbaka till Shawn?! Haha. Fy fan va dåligt det är egentligen men har man väl kommit in i det så..

Men nu måste jag äta nånting. Är så hungrig. Blir förmodligen en eller två morötter. Nått annat finns inte. Hårdbröd då..
Eller nudlar! JA, nudlar ska jag göra ! :D

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart ska du ha praktik då?

2008-10-20 @ 22:11:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhléns.

2008-10-21 @ 07:28:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0