DREAM

I natt drömde jag att jorden skulle gå under.
Tydligen skulle dom spränga jorden.. Varför vet jag inte.
Men det första jag tänkte på var: "Men jag är ju inte med Pär"
Ska vi dö så ska jag dö med han!!
Mamma kom och vi skulle leta Therese, som jobbade på nån stor fabrik
som gjorde sånnadär bomber dom brukar skjuta ur plan. Eller är det ubåtar?! Aja, ni fattar!
Så vi fick springa över sånna bomber. Och mamma snubblar och välter en bomb.
Så vi måsta skynda oss ännu mer så ingen såg oss.
Sedan helt plötsligt så stog vi utanför och hackade vitlök?! haha
Vi måsta ha det till nånting där inne.
Då kom Pär! Och med sig hade han Andreas och nån mer.
Men då var det helt plötsligt inte jordens undergång som var viktigast. Utan att rädda therese?!
Om hon gick ut bakvägen på fabriken så väntade en gubbe där som skulle döda henne.
För där fick man inte gå ut. (men therese tyckte hon var smart som hittat en annan väg ut. Ist. för att gå igenom hela fabriken)
Men jag och Mamma måsta hacka klart löken först! (??) Men Andreas ville in på engång. Så han och den andra började gå. Pär stannade med mig och mamma.
Då kom gubben och kastade knivar rätt i huvet på Andreas och "den andra". Men dom var tre?! vet inte vem den tredje var för Pär stannade ju med oss?! aja.. Dom dog iaf.
Sedan kommer jag inte ihåg nå mer..
Det var ganska hemskt faktiskt..

Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA

2008-10-31 @ 21:15:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0