DREAM

I natt drömde jag att vi var på nån fest. Jag och Pär och dom andra kommer jag inte ihåg. Men det var säkert simone & jimmie och allihopa.
Ja, iaf. var vi hos nån tjockis med en spinkis kompis.
Sedan bestämde vi oss för att åka på puben (pizzerian?). Och jag var självklart chafför.
Men jag ställde bilen på statoil så kunde jag hämta den dagen efter. Pär gick och låste bilen och då ser jag att tjockisen står och kollar lite väl mycket på bilen.
Sedan helt plötsligt sitter vi i Ingelas bil. Jag, Pär, Simone och Denise.
Då ser jag att min bil åker iväg?!?!?!
-Ingela! Stanna, jag måste av! Nån stjäl min bil!!
Ingela hör ingenting utan åker vidare!
-Snälla Ingela, STANNA! Jag måste av! (i panik)
Hon stannar och jag och Pär springer ut.
Då står bilen vid pizzerian. Jag går in och frågar tjockisen varför min bil står här.
-Ja, jag lånade den lite..
-Har jag sagt att du fick låna den?
-Näe..
-Näe! Det har jag inte! Du kan inte ta min bil utan att fråga, fattar du det??
-Jajajaja...
-Du är ju fan full, du hade ju kunnat förstöra hela bilen!
Sedan går jag och Pär därifrån. Innan vi går ut säger jag "bara så du vet är du anmäld!" haha. Vilket han inte var, men jag ville skrämma han!?
Sen sitter spinkisen i bilen och han vägrar kliva ut. Och tjockisen står och kastar skor på mig.
Men tillslut kan jag och Pär åka därifrån.. Pju!


Drömde även en liten annan dröm.
Jag skulle börja jobba på NP :D haha. (Där Pär jobbar)
det var många som skulle lära sig i början.
Men jag hade inte hunnit byta om till dom kläder jag fått därifrån så jag kom dit i jeans och en tröja.
jag kännde mig så dum!
Men då såg jag andra tjejer som kom i högklackat och klänning och vägrade ha arbetskläderna på sig.
Då kännde jag mig inte lika dum längre :P
Sen kommer jag inte ihåg mer. Bara att vi gick i nån tunnel.


Dream on!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHA till första drömmen! ':D

2008-10-21 @ 08:03:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! Kastade skor!? X)

2008-10-21 @ 10:58:02
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, han var galen! haha

2008-10-21 @ 13:26:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0