DRÖM

I natt drömde jag nått mysko.
Jag och Pär var på pubkväll på nått ställe här i Gnarp, det fanns två ställen.
Sedan vet jag inte vad som hände men Pär försvann. Och hans kompisar sa åt mig att låta han vara ifred. Då vart jag flyförbannad och skällde ut dom och sa att dom inte hade med saken att göra. haha.
Hittade senare Karoline R, från min klass som hjälpte mig att leta. Vi sprang fram och tillbaka mellan pubarna men ingen Pär.
Han kanske gick på Q8? Så vi gick dit. Påväg dit höll Peters lillebror på att köra över oss med traktorn! haha.
sedan var vi tillbaka på pubarna igen. Jag började få panik för jag var säker på att det hade hänt nått. Han svarade inte när jag ringde heller.
Sen kom jag på; Han kanske gick hem?? (hade aldrig slagit mig att kolla där först?) så vi gick dit. Då hakade massa annat folk på som senare förvandlades till dom som var med i topmodel. "Åh, va kul! Vi vill ser hur ni bor!!" sa dom.
näe, jag vill inte ha med så mycket folk om Pär nu är hemma och ligger och sover, sa jag. Men när vi kom fram så tröck dom sig egenom likförbannat! Efter att ha puttat ut dom börjar jag leta efter Pär.
Lägenheten var nu Amandas rum hemma hos bengan. Det var hela lägenheten, ett rum. Jag letade under sängen under täcket. men ingen pär.. Jag satte mig och grinade för att jag aldrig hittad han.
Sedan ser jag att det rör sig under ett täcke på golvet. Jag sliter bort täcket och där kikar Sötnosen fram =)
Jag vart så glad att se han! =)

Kommentarer
Postat av: Elina

haha,du 'r skojjig du! inatt var det andra natten i rad som jag dr;mde att jag var med barn...undrar om mitt undermedvetna f;rs;ker ber'tta n[tt??

2008-10-07 @ 11:25:37
Postat av: Nathalie

Haha. Ja, det skulle faktiskt vara intressant att få veta vad alla drömmar betyder =)

2008-10-08 @ 06:03:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0