FÅTÖLJER

Idag ska jag åka och köpa mina älskade fåtöljer som jag blivit kär i =)
Eller jag ska beställa dom iaf. Sedan skulle dom komma på fredag sa hon.
Wehoo. 2000 kr. st. Det är väl ganska bra pris va?
Ska höra om det är bra kvalite på dom. Fast det spelar nog ingen roll, jag kommer nog köpa dom ändå! =)
Fast jag vart sugen på dom vi såg på Mio också. Men dom kostade 5000. Och det är lite för dyrt för min plånbok.

Såhär ser dom ut:

Vad tycks ? =)



Även ett stort Grattis till Maria och Kusin Charlie som fått en liten bebis =) Lille Hector. Hur gulligt namn var inte det då?
Jag är sååååå avundsjuk! jag vill också ha en bebis =)

Kommentarer
Postat av: Therese

den såg ut att vara tagen direkt från momma o moffan... hahaha! nerå den var fin! :D

2008-10-20 @ 09:50:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:O

2008-10-20 @ 09:52:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0