GRILLNING

Igår åkte jag och Pär till Therese och Andreas och grillade =)
Gud så gott! Det var nog sista grillningen för i år.
Vart lite prat och gammla minnen. Haha. Therese var en tjuv som barn.
Hon var hos Linus och hittade en klocka hon tyckte var fin och tog den och visade för Linus:
T- titta vilken fin klocka jag har.
Linus ville då ha sin också och började leta. Han frågade Ingela och hon började också leta.
sedan sa han att Therese hade en likadan.
Ingela- Får jag se på din jag då, Therese?!
Linus hade då skrivit sitt namn på baksidan av klockan, haha.
Ingela- Men Therese, man får inte ta saker.
hahaha. Det är så roligt att prata gamla minnen =)
Sedan var Therese snäll och skjutsade hem oss. Iskallt var det ute.
Gick och tvättade ansiktet och borstade tänderna sedan vart det sängen.
Då visades ju Secret Window på 3:an. Och den är ju så bra. Men jag kunde knappt hålla ögonen öppna
så jag såg inte klart på den.

Idag skulle vi åka och hämta bilen hos Terra & Ferra.
men då är ju min bil helt död igen!! Åhhh!! Eller lite livstecken visade den väl men när man skulle starta så var den död.
Så vi fick ta fyrhjulingen dit och hämta bilen. Sedan försökte vi med startkablar (igen) och då startade den.
Pär gjorde nått och vi ska försöka starta den i morron igen och startar den då måste det vara nått som drar ström?!
annars är batteriet helt slut.

Har även damsugit och torkat golv idag =)
Känns som söndag..

Aja..

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0