HALLOWEEN

Vilken dag är det man går bus eller godis?
Mamma sa att det var i morron. Men Pär sa att det var idag. och att det hade varit några ungar hit.
Jag köpte iaf. godis idag och är redo för dom små monstren (eller vad dom nu klär ut sig till)


Sista dagen idag på Åhlens. Och i slutet av dan fick vi en liten present =)
Den innehöll:
*Eyeliner (brun som jag vill ha)
*Mascara
*Fuktkräm till ansiktet
*Peelingkräm till ansiktet
*Kräm som tar bort påsar och ringar under ögonen (YEEEES)
*Nån annan kräm som jag inte kommer ihåg vad den var till för.
*Läppstift
*Spegel
Så det vart vi glada för =) Jag trodde när vi fick presenten att det skulle vara typ nån liten parfym eller hudkräm.
Det såg ut så på lådan. Så när jag öppnade den blev jag överaskad =) Det var mycket bättre!
Nu i efterhand känns det lite sorgligt att lämna Åhlens :P Torsdag och Fredag har jag faktiskt tyckt varit rolig.
Men men..

Det verkar som mina läsare kommit tillbaka =) Statistiken stiger! Det tycker jag om !! =)

Näe, nu ska jag gå och skriva brev till Mia =) Det var väldigt längesen jag skrev brev för hand nu :P Men det känns lite roligare på så vis =)

Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: Therese

det var ju snällt :) det var några ungar som var utklädda på birsta idag iaf. t.o.m spöket laban var där :) han var stooor

2008-10-31 @ 21:12:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det är väl klart att du får mer läsare om du skriver oftare...

2008-10-31 @ 21:13:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0