HUGALIGEN

Ikväll ska Mia ha "avskedsmiddag" hemma hos henne. Tänkte gå och köpa en liten blomma åt henne men blomsteraffärn har ju stängt. Blä.
Sedan blir det spelkväll hos Terra och Ferra! =)
Kännde mig lite dum mot Misen att inte spendera hela kvällen hos henne. Men läste nu att dom senare skulle på krogen. Och krogen är jag inte så mycket för :P Så då blev mina skuldkänslor mindre.
Även att vi aldrig dök upp hos Therese och Andreas igår när vi blev inbjuden på spelkväll. Då fick jag också skuldkänslor.
Men det blir ikväll ist. Fun! =)
Jag tycker om att umgås. haha. Näe, men då man inte är så jättemånga. sånna man känner. Så jag ser fram emot spelkvällar!

Ska se när Päran kommer hem också. Han är ute och åker hjuling i det fina vädret. Blir nästan lite avis. Hade också velat vara ute och gjort nått kul när det är sånt här väder.
Sa även att han fick höra av sig när han kom hem så kunde jag göra mat åt han =) Snäll som jag är. näe, men fick även här lite skuldkänslor för att han skulle få äta själv idag =/ Jag vet hur mycket jag hatar att äta själv. Så det gör jag gärna för gofisen!

Men nu ska jag leta nå kläder att ha ikväll!


Och Therese. En såndär väst du ville ha såg ju du, jag och mamma på nån affär i sundsvall. Kommer inte ihåg om det var i birsta eller stan. Men affären hette KHA... nånting. Åsså var den ganska liten. Men det var ett bra tag sen. men jag kommer ihåg att du sa att du tyckte den var fin.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

jo jag kom på vilken affär det var sen, men den finns inte längre nu och + att det var så dyrt där. Kharma tror jag den hette.

2008-10-11 @ 16:22:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmm det är NIX =/

2008-10-12 @ 14:12:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0