HUR BLIR DET ?

Först och främst så drömmde jag igårnatt (tror jag) att min studentmössa blev skitful.
Fick ju ett sms att man skulle gå in på internet och bekräfta beställningen.
Sedan drömde jag att när jag fick den var den helt svart. Hela mössan var svart.
Men jag vill ju inte ha svart?!
Jag tror min student kommer bli misslyckad :P Hittills har jag inte drömt nått positivt.


Aja. Skulle ju med bilen till Selin's igår och byta batteri.
Men dom hade inget hemma. Så det var bara att åka hem igen.
Skulle skjutsa hem Pappa och tanka också. Och bilen måste vara igång hela tiden.
Annars är den helt död när man ska starta den igen. Skitbil :P
Till våren hoppas jag pappa säljer den. Jag vill ha en liten bil, fast inte för liten.
Har sett en gul liten bil på blocket som jag vill ha :D Den är liten men den är ändå större
på insidan än vad den jag har nu är. Ett riktigt baksäte.


Ska ringa till Jysk idag och höra om fåtöljerna har kommit. Jag börjar bli lite tveksam. Men det måste dom väl gjort?!
Pär och jag satt och pratade om hur vi skulle ha det igår. Börjar tvivla på om det ens kommer se bra ut?!
Skulle ha haft ett större bord, kanske?! Sen skulle vi ha haft en soffa med schäslong(?) ist. Men tyckte det
var lite onödigt att köpa en ny liten soffa. Tänk om man flyttar härifrån?! Då vill man ju ha en större soffa.
Fåtöljer kan man ju ha vartsomhelst?! =)
Men vi får se hur det blir. Blir det inte bra så får vi väl ställa dom i förådet tillsvidare. Det är inte värre än så.
Jag har ju sagt att jag vill ha "puffar" typ fotpallar. Som man kan sitta runt bordet på =) Och Pär sa igår att det också skulle ha varit nått sånt här också. Same mind! :P

Men nu ska jag slänga in den sista mattan i tvättmaskinen sedan ta en sväng med dammsugaren!

Ha en bra dag!






Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: ja det gör jag :)

2008-10-24 @ 13:56:42
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det var nog bättre att ni köpte fåtöljer först och sen en STOR soffa :) när ni flyttar

2008-10-24 @ 17:18:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0