KLART

Ja, efter många om och men och fram och tillbaka till förrådet och svett (:P)
så har vi fått allt på plats.
Först delade vi soffan i två delar :P haha. Klippte sönder den lite men den var ju
redan sönder också så. Men det är inte så farligt som det låter. Man kan fortfarande
använda den. Bara tyget på baksidan vi klippte upp.
Bar ner dom.
Sedan fick jag bära ner bordet! Eller Pär bar glas skivan, men jag fick bära dom tunga
stengrejorna. :P
Så jag var ganska så slut efter det.
Sedan damsuga och torka golv och ihop med bordet och paketera upp dom nya fåtöljerna.
Såå skönt! Det känns så nytt och fräsht! :D Och det blev mycket mer plats!
Nu har jag ju faktiskt plats att köra lite yoga på! :P
Näe, men jag tycker faktiskt det blev jävligt bra om jag får säga det själv =)
Och jag älskar att man kan gunga i dom. Så skönt! jag skulle kunna somna här !



Den nya platt-teven har jag inte heller visat =)

(Dåliga bilder)


Sedan skulle vi skjutsa Peter till mellanfjärn för att hämta något till fyrhjulingen.
Och eftersom Päran tagit en öl så fick jag köra. Jobbarbilen.
Jag blev nästan rädd när jag startade den! Den lät så jävla mycket :P haha.
Men den var lätt att köra iaf. Lite klumpig. Men den var skön att köra tycker jag =)
Nu är Pär och hjälper Peter med fyrhjulingen hans. Sedan ska dom väl ut och
åka lite också då om dom får igång Peters.
Så jag är ensam hemma ikväll.. =(
Tror jag ska ta mig lite glass och kolla om det är nått bra på teven.

Jag är sugen på att göra nått kul ju!!
Hoppas det blir nått kul i morron ist. då =)
Hittade ett kort på Therese för nån helg sen när vi var där =)

Det ser så härligt ut kortet =) Även fast det var ett fakesmile så ser det så äkta ut ! haha =)

Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0