KROGRUNDA NR.2

I lördags började det med att jag och Pär åkte till Simone och Jimmie, även Marcus kom sedan.
Satt där ett tag sedan åkte vi till Erik m. folk.
Pär fick iden att åka på krogen och jag ville också följa med nu när det hände nått kul.
Men det blev ju jag som fick vara chafför till en början.
Det känndes inte kul måste jag erkänna, men jag ställde väl upp då.
Men sedan hade Pär pratat med Anders och då skulle Emil skjutsa in oss. Wehoo =)
Så då började jag dricka, så fort jag kunde. Men jag får så ont i magen när jag dricker fort, speciellt öl.
Fick ta den sista "lilljägern" :D En liten flaska. Pär tog några klunkar bacardi och sa åt mig att smaka.
Så illa var det inte, men det blev för mycket på engång :P haha.
Kom dit, August vart det. Jag som hört att det är skittråkigt där. Men jag hade faktiskt riktigt trevligt =)
Jag och Pär dansade så jag blev alldeles svettig! :D
Även Karl Martindahl var där och sjöng! Han är ju halvkänd ju :P
Mitt i all dans råkade jag hugga Pär i ögonbrynet med min tand! haha. Det blödde faktiskt ganska mycket för att vara ett sånt litet sår. Men det gick bra.
I slutet av kvällen mötte vi Anders och Lisa och vi gick och åt kebab! Mumma. fast jag föredrar Gnarps. :)
Sedan åkte vi hem. Tror alla somnade i bilen. Kom hem och det blev sängen direkt!

Det var även en lång jätte som kom och petade mig i magen (?!)
-Oj förlåt, det var inte meningen..
-Näe, det hoppas jag.
BLÄ!

Igår kollade vi på film hela dagen. Åkte och lånade lite filmer av Therese. På smällen, hade inte jag sett men har velat sett och den hade dom. Den var faktiskt riktigt bra tycker jag =) Lånade även Romeo och Julia. Men fyyy.. Jag gillar inte den filmen längre. Så långtråkig..

Igår och idag har jag en period när jag känner mig ful och fet. Ändå tröck jag i mig pizza och godis igår =/
Usch! Nu ska jag fan åka och hämta den jävla roddmaskinen av mamma. Den är ju behändig iaf. Kan ju häva den under sängen när man inte använder den. Och onyttiga saker är det slut med!
Det blir ju inte bättre av att Cameron Diaz, som har perfekt kropp, gick runt naken i hela filmen; "I hennes skor" som var på teve igår.

Aja!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag föredrar också Gnarps!

2008-10-20 @ 10:59:09
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag föredrar också Gnarps!

2008-10-20 @ 10:59:26
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det enda minuset är att pizzorna är rätt så salt. :P

2008-10-20 @ 13:13:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0