ONÖDIGT

Idag åkte jag in med 9 bussen. Gick och hämtade lite grejor och gick upp till salen.
och där var det tomt. Det brukar jämt stå nån och vänta lite innan iaf. Men just idag var det ingen alls där.
Vart fan är alla? Tänkte jag. Ringde Karro, mobilsvar. Vafan!? Så efter ett tag gav jag upp och tänkte gå ner till skåpen igen. Men då möter jag ju Karro i trappen. Vi gick till Elisabeth's arbetsrum och där öppnar Eva =) Hon var tydligen på nått möte och vi skulle inte ha nån lektion idag. Nähe!? Aahh!
Och jag orkade inte sitta på den jävla skolan i 2,5 timme bara för att ha form sedan.
Nej, så jag och Karro åkte ner på stan. Hon gick på körskolan och jag shoppade loss. Okej, överdrivet. Men jag köpte nya strumpbyxor och en chipsskål =) En sån som det står CHIPS på. Tror nog ni vet vilken jag menar. :P
Sedan åkte jag hem med 12.15 bussen.
Åkte hem till sörfjärn en sväng och möts av en glad och hungrig Louie =) Gick in men ingen där.. Tänkte fråga mamma om vi kunde handla lite. Men hon var på nån kurs, så vi ska göra det vid fyra ist.
Går upp och rotar lite i Therese garderob. Men hittade inget denna gång.
Går ner igen och Louie kommer och skriker och ska ha mer mat. Han är en väldigt fet katt :P Och goo som bara den.
Och jag som inte kan motstå hans stora lessna ögon ger han mer! haha..
Sen kommer chico in och vill också ha mat...
Går ut och ser att pappa håller på med sitt 50-tals rum. Går och kollar lite hur det gick, sedan åkte jag hem igen.

Nu ska jag skriva en inköpslista sedan städa lite. För som jag sa sist jag skulle städa så ser det lika förjävligt ut nu igen..

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0