PRAKTIK

Denna vecka började ju jag och Karro praktisera på Åhléns.
Och det går så seeeeegt! Det är så tråkigt.. Men jag ska stå ut.
Bara det att vi får göra skitgörat ingen annan vill göra.
Ta upp kläder från lagret, larma och galga dom.
Precis det fick jag och amanda göra när vi var på lindex.
Och det är bland det tråkigaste man kan göra..
Sen känner jag mig så liten och i vägen hela tin!
Näe, fy för praktik!
10-17 är vi där iaf. så jag kommer inte hem förren sex.
får även vänta en halvtimme varje dag på tåget. Igår var det försenat med.
Men nu är det bara två dagar kvar. Men idag måste Karro gå
tidigare för hon har körlektion. Då måste jag vara kvar själv. :P
Men det går nog bra det med..
En bra sak är iaf. att Pär lagar maten! :) I måndags och tisdags iaf.
Igår hjälptes vi åt. Det är bra skönt det med =) Puss!
Jag är helt slut när jag kommer hem. Igår hade jag ont under fötterna.
För den enda gången man sitter ner är på lunchen sen är det spring fram
och tillbaka. Näe, fan vad jag längtar tills denna vecka är över.


I natt drömde jag att Therese och Andreas fick ett barn.
Och det var det fetaste barn jag någonsin sett! haha.
Han var nyfödd men såg snarare ut som han var 2 år.
Therese ville att jag skulle leka med han och prata med han
så han kunde prata med mig om allt när han blev äldre! haha.
"Stöt inte bort han som Andreas gör" hahahahaha !
Ojoj..
Sedan vet jag inte om det var samma dröm men när jag skulle
hem så hade jag glömt bort vart jag bodde!?
det var massa dörrar och jag visste inte i vilken dörr jag bodde.
Jag tror jag har drömt massa drömmar i natt :P

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Therese

men det är så det är att jobba/stå i butik... alltså första dagarna jag var på Gina Tricot fy fan jag trodde jag skulle dö, kunde knappt gå till bussen för jag hade sååå jävla ont i fötterna... men man vänjer sig... tänk såhär: att du får bra benmuskler! :) jag tycker det är soft att stå o larma kläder... vad vill du göra då? jobba på!! det är ju bra om du "får in en fot" där o så... dom kanske behöver extra personal nån gång... synd att ni bara skulle vara där i en vecka, då hade ni kanske fått lärt er lite mer t.ex. om kassorna o så... ska ni inte ha ngn mer praktik? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Till drömmern btw! =D haha!

2008-10-30 @ 09:32:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

praktik är det värsta som finns !! !!!!!!!!!

2008-10-30 @ 09:41:46
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha till drömmen!! Men hallå, då kan ni ju sno en massa kläder innan ni larmar dom! ;D Haha

2008-10-30 @ 11:42:11
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jag vet jag tycket också det är dåligt att det bara är en vecka. Vi tänkte fråga om sommarjobb senare =)

Simone: Nej, man kan inte sno någonting. Det kan stå en vakt i dörren när man går ut (bakvägen) :P haha. Men jag har faktiskt tänkt tanken =)

2008-10-30 @ 17:17:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0