SNÖ

Ja, igår när jag satt på tåget hem ringde Pär och undrade om han skulle
vänta på mig på tågstation för det snöade/regnade ute.
Ja, tack! :P Så det gjorde han, så snällt =)
Men Snö! I oktober! Det blev ju inget som låg kvar men ändå.
Det var halt på vägarna också. Fan! Jag kommer åka bil i snigelfart framöver :P
Men Pär ringde nu på morron och i sundsvall låg snön kvar. =/
Men det är ganska mysigt ändå =) Det enda jag inte vill ha är hala vägar.
Pär ska iaf. byta till vinterdäck på min bil när jag fått nytt batteri.

Även att vi klädde julgranar på Åhlens igår. sånna julkänslor man fick!
Jag gick runt länge och kollade på alla julgranskulor och andra julsaker!
Snart är det ju första advent också =)
Längtar tills man ska fram med ljusstakar och julgran =)

Har även kommit på 2 julklappar =)
En till therese och en till Pär. Men det är inga speciella saker så jag måste ju självklart komma
på något mer till dom. +mamma, pappa, patrik, momma & moffan, farmor. har jag glömt nån??
Jobbigt det där med julklappar. Mamma vill ju att vi ska sluta ge julklappar, men näääe! :P
Gud va tråkigt ! Det måste vara julklappar på julafton.
Och jag säger som Therese, jag hoppas det kommer småbarn in i familjen snart :P Så man
kan ha en tomte. Kanske min dröm om att Therese får barn blir sann :P
Men mest av allt vill jag ju ha en liten knodd själv, haha =)

Näe, nu måste jag gå och käka frukost och göra mig i ordning för ännu en dag i helvetet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag längtar till julen o granen o det... :) jag ska köpa SKIT STORA julgranskulor på IKEA :P haha... hm nu blir jag nyfiken... :P nja det lär inte hända än på några år iaf... hoppas på patrik jag :)

2008-10-30 @ 09:35:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0