TISDAG

Nu ska jag snart åka ner till sörfjärn.
Undra om bron är klar nu då?! Så man slipper den dåliga vägen.
Sen är jag lite orolig att jag inte tar mig dit/hem.
Min bil är ju som sagt slut. Måste ha ett nytt batteri.
Så Pär sa att jag kunde ta hans bil. Men sist jag åkte den så började bensinlampan lysa.
Men han sa att det lätt skulle räcka dit och hem, så jag litar på han. Han vet nog bättre än jag =)

Ska komma ihåg att ta med roddmaskinen och ryggkliaren :P
Kanske rotar lite i Therese garderob igen också. Vem vet? Man kan ju hitta nått nytt?!
Sist hittade jag inget men men.. :)

Men jag vet inte riktigt om dom klivit upp än?!
Pappas klocka ringer ju alltid kl.9.
Men om jag minns rätt brukar dom inte komma upp förren vid tio nångång!?

Ska klä på mig sedan ska jag åka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0