TORSDAG

Fan va veckorna flyger iväg!
Idag blir det att åka in och ha bild, efter att ha suttit och väntat i drygt 50 min. Som varje torsdag. Drygt.
Sedan ska vi höra om vi kan ha vårat möte med Anja lite tidigare eftersom vi har hål först, sedan
kulturhistoria som vi antagligen får jobba hemma med. Och efter det ska vi egentligen ha mötet.

Igår önskade Pär Jansson till middag idag. Så får väl se om det blir nått sånt. Jag är ju helt pank så kan
inte hadla nånting. Men det går nog att fixa på nått vis =)
Jag därimot är inget fan av Jansson. Tror jag iaf. Men ansjovis är inte min grej :P
Så jag tror jag fixar nått enkelt åt mig själv också =)

Nu blir det frukost framför teven. O'boy, macka och vakna med the voice. Tummen upp!

Ah! Om ni inte märkt det så är det en ny design igen. Ja, jag vet.. Börjar ni bli trött på mitt designbyte hela tiden? =)



God Morgon, gott folk !

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag läste fel först, trodde du skulle hem till nån pär jansson på middag och äta ansjovis :D haha! nee bättre än den förra designen

2008-10-16 @ 09:33:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0