TORSDAG

Det är redan torsdag.. denna vecka har gått fort.
Vet inte om vi har kulturhistoria idag?! Har för mig att vi inte har det. Att vi ska jobba med ismerna hemma.
Isf. slutar jag halv tolv eller nått. Annars 14.50.
Och jag vill verkligen inte till skolan. Eller skolan kan jag väl åka till det är bara vägen dit. Igår mådde jag så jävla illa varenda gång jag satte mig i en buss. Och det höll i ett bra tag igår kväll med. Ont i huvet hade jag också..
Sen regnar det idag och jag har mitt paraply i bilen. Iofs. är det bara att gå ner och hämta det! haha.

Sedan ska jag och mamma åka på tyghuset och kolla på tyg till min balklänning. Får hoppas på att dom har nått gult tyg då.

Nu ska jag ta mig nått att äta.

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0