WEEKEND

Nu är helgen slut.
Fredagen blev lugn och skön =)
På lördag kom Therese och Andreas över en sväng. Kollade lite på gamla kort. Fast jag och Pär hade redan hunnit kolla på dom flesta innan dom kom.
Sedan blev det väl inte så mycket mer gjort. Pontus hade "fest" så jag och Pär pallrade oss dit medans Therese och Andreas åkte hem.
Kan itne säga att det var så roligt där. Tyckte synd om hunden som gick och jäspade hela tiden och såg så lessen ut.
Hon la sig även och sov med huvet i mitt knä en stund =) Söt!
Ja, på söndagen blev det sängen största delen av dagen.
Hann även kolla lite på Grey's och one tree hill. Och jag vill bara se mer (one tree hill) =) I LOVE IT!


Aja, nu ska jag leta fram nån frukost och se om det blivit lite varmare ute, sedan ska jag bege mig till skolan.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0