DÅLIG STIL

Denna dag har varit lång och kort på samma gång. Just nu känns det som den gick jättefort men inte när man var i skolan. Matte, Samhälle, Svenska, Textil, Kör. Låter inte så mycket men dom två sista är 2 timmar. Fast dom gick nog snabbast :P Aja..
Det är sånna här dagar jag är så jävla tacksam för att jag har körkort. Så skönt att inte behöva sätta sig på en buss i slutet av en sån här dag, i slutet på veckan när man är som tröttast. Skönt att få lyssna på musik utan att få hörselskador. när man åker buss måste man ju ha så jävla högt för att överrösta dom som pratar/skriker.
Plus att jag kan sitta och sjunga hur högt jag vill! Haha.
Det känndes så bra när jag körde om bussen på E4. Men ändå lite onödigt. Åkte bil även fast det gick en buss precis. Fast jag hade inte hunnit med den bussen iaf. så. Aja!

Idag vart det Chips, dipp och lövbiff till middag :) Mumma! Onyttigt som bara den och kanske ingen riktig mat, men ack så gott det är =)

Idag när jag gick ner för att häva tvätten i torktummlaren möts jag av en torktummlare full med skräp!! Vet inte vad det var men det såg ut som träflisor men känndes lite gummiaktigt.
Iaf. så tycker jag att den som torktummlat något så lortigt kan väl åtminstonde göra ren torktummlaren efter sig. Inte ens filtret hade han/hon gjort rent. Ska den som tvättar efter måsta städa upp åt nån annan ? Näe, jävligt dålig stil tycker jag!

Det känns som jag klagar på nått i varje inlägg! hahaha :D

Have a good night !

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

haha ja det finns ju alltid saker att klaga på!

2008-09-27 @ 18:41:03
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0