DREAMS

I natt hade jag en konstig dröm.
Jag drömde att jag var och badade i sörfjärn (Själv!) och då såg jag Pärs båt ligga i vattnet så jag tänkte att jag skulle ta upp den. Så jag drog upp den på piren, över alla stenar och allt. Jag tror jag hade stålmannens krafter i denna dröm :P
Ja, iaf. så la jag båten bredvid mig på piren, sedan började jag byta om.
Medans jag gör det kommer det en man och snor båten av mig.
Men... tänkte jag när jag vänder mig om och ser att den är borta. Men han som snodde den säger det till mig, att han tog den.
"Ge tillbaka båten" Säger jag.. men han sitter bara där i sin fåtöjl (på stranden!!) och hånflinar.
Då går en vakt förbi och jag säger till vakten att denna man har snott min båt! (haha)
Då tar tjuven fram en pistol och skjuter ihjäl vakten! och allt var mitt fel bara för att jag "skvallrade".
Jag grinade och grinade och hade sånna skuldkänslor.
Sedan var det begravning och alla satt och kollade på mig med onda blickar. och helt plötsligt var jag Brooke i one tree hill som satt och grinade :P Sen tror jag att jag vaknade.

Drömde även att jag skulle till skolan men var hemma hos mamma och pappa och glömde bort tiden. Vi började kl. 8 och jag kollade på klockan 8.02 och då var jag fortfarande hemma i sörfjärn. Då ringer Karro och frågar vart jag är, då går jag på lortvarpsvägen. Vet inte riktigt hur jag kom dit men.
Försöker förklara att jag missade bussen. Jag trodde hon trodde jag ljög.. Men aja, sa hon och la på.
Sedan när jag kommer till skolan gör hon nånting som gör mig förbannad! haha! Jag kommer inte ihåg vad men jag var så sur och arg mot na. Haha..

Aja.. Detta var första gången på länge jag kom ihåg vad jag drömde!

Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0