I'M BORED

Ja, Pär har inte kommit hem än. Och jag har inte gjort annat än att sitta framför datorn. I snart 4 timmar.. Jävlar. Men jag hittade roliga spel (nörd) som jag har spelat! haha. Det mesta barnspel och det är ju dom som är roligast för man klarar dom. Men jag förlorade också och då var det inte lika kul :)

 Det var längesen teven var av såhär länge när jag har varit hemma. Haha. Men men..

Mia var iaf. i hudik så det blev ingen promenix idag. Skulle höras i morrn sa hon. Då får hon höra av sig, för nu vet hon att jag vill ses iaf. Så bollen är på hennes planhalva! haha.


Nu vill jag flytta till nått större! :D Har sånna planer på saker man kan göra (om pär låter mig dvs.) Undra hur många gånger jag har velat möbelera om här, men det går inte att ha det på nå annat vis än som det är.

Men jag vill köpa grejer. Inreda och göra nytt =) Vem vet, det kan bli så inom en väldigt snar framtid ;)

Men jag ska vara glad för att ens få bo här. Hade jag inte haft underbara Pär hade jag ju fortfarande bott hemma och inte ens kunnat flytta hemifrån än på ett tag! Så jag är tacksam för att jag får bo under hans tak =)

 Jag har tänkt många gånger "tänk om jag skulle måsta flytta hem igen" Det skulle kännas så konstigt?! :P Inte för att jag inte tyckte om att bo där men det skulle kännas som ett sånt bakslag! haha. Jag vill ju ha ett eget liv :P

Jag tror jag är lite före min ålder. Haha. När alla sitter och pratar om att festa hela dagarna och att dom vill åka och se världen och verkligen njuta av att vara ung.

Då kommer jag som vill gifta mig, skaffa barn, hus, jobb :) Visst  vill jag också njuta av att vara ung men det kan man väl göra ändå va? :P
Och alla som pratar om marknan och alla dessa g-fester. Det känns det som jag har "växt ifrån" för lääängesen! haha.. Har inte varit på en enda g-fest i gymnasiet. i 9:an dock. Marknan kommer jag inte ihåg sist jag var på men det var nått år sen. och ska jag åka dit nu vill jag åka på dagen och kolla på allt dom säljer (gammelmomma :P)
 Men det är sån jag är helt enkelt! :D

Nu ska jag ringa till Päran och höra om han kommer hem snart. Vi har ju faktiskt inte ätit något idag och jag är hungrig! =)

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0