JAHAPP ?

Vad ska man hitta på nu då?
Pär är och hjälper Micke med nått så jag är hemma själv. Vet inte hur länge han kommer bli borta. Känns som det kommer bli sent iaf. =/ Plus att han inte har nå mycket batteri på telefon så då kan jag inte få tag på han heller.
Så när det har gått en par timmar kommer jag ju få nå nervfel om jag inte får tag på han.
Jag är jämt så. Sitter och tänker det värsta hela tiden. Ibland är det så löjligt, men jag får ångest av att bara tänka på att det faktiskt skulle kunna ha hänt nått. Jag är så jävla rädd för det! Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra om det hände Pär nått. Jag skulle gå under och jag överdriver inte. Det är han som är mitt livs kärlek =) Min stoooora kärlek! Han känner mig bäst av alla, det är han jag vill leva med livet ut! Jag Älskar dig!

Men skulle jag inte få tag på han är ju Linus också med så jag får väl ringa till han då om jag har hans nummer. Tycker han har flera stycken :P Men får jag inget svar där då kommer jag bli riktigt orolig!
Kan även sitta och tänka på bussen; Tänk om han/hon dör?
Oftast tänker jag på att någon i min familj gör det. Kan nästan börja grina av att bara tänka på det.. Näe, usch! Bort med sånna tankar !!

Nu ska jag äta mig fet. Tycker faktiskt jag varit rädd duktig i veckan, med att hålla mig borta från sötsaker. Men nu har jag köpt lite smågodis. Ska se efter om det finns något att se på teven. Då ska jag mysa ner under filten! =) Skulle var mysigar och Pär var hemma.

Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0