LONG TIME NO SEE

Känns som det var evigheter sen jag bloggade nu. Men det känns lite fel att skriva ett "glatt" blogginlägg efter det förra =/ Ja.. jag vet inte.


Idag började iaf. den jädra matten. Varför kunde jag inte ha fått godkännt förra året?!
Aja. efter det hade jag och Karro iaf. 3 timmars hål så vi våldgästade Elina som vart vettskrämd =) Satt hos henne och tog en kopp te och snackade skit. Sedan tillbaka till skolan, i regnet! Dyngsur i fötterna när man kom fram.
Hade en lektion sedan skyndade jag mig ner på stan för att köpa ett nytt örhänge åt Päran (tappade det förra på puben) trodde inte jag skulle hinna med kvart över två bussen men det gjorde jag. Hann tillochmed till station.

Igår var jag på stan med mamma. Hon var snäll och köpte en jacka till mig. Som var väl behövd. Var även på dollar och då blev det massa onyttigheter inköpta. Usch, skäms på mig!
För övrigt har detta varit den segaste veckan på länge.. Bara onsdag och jag är helt slut!


Det känns fortfarande helt overkligt...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0