LUGG ?

Den senaste tiden har jag velat gjort om mitt hår helt! Vill ha ljusbrun ist. för mörkbrun.
Har velat klippa av det till typ axlarna. (fast det tror jag inte att jag kommer göra)
Sedan kollade jag på Top model när dom hade makeovers. Och jag blev helt kär i Whitneys nya frilla.
Stooor tjock snelugg! I LOVE IT ! =) Men hittade ingen bra bild där det syndes bra.
Fick även reda på vem som vann top model 10 :P Men jag ska vara snäll och inte berätta =)

Nu ska jag kolla på reprisen av top model avsnitten sen förra veckan =)

BYE!

Kommentarer
Postat av: Simone

Gah! Tack! Hade du sagt hade allt blitt förstört! =) Hahaha!

2008-09-13 @ 19:08:06
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0