MORNIN'

Nyss klivit upp. 2 ½ timme innan bussen går.. Varför? kan ni fråga er. Varför? frågar jag också :P
Men jag hatar att stressa för då tror jag jämt att jag glömt stängt av plattången eller nått och att det kommer börja brinna. Så tänker jag på det hela dagen.. Så näe.

För övrigt är jag trött som ett as! Ska ha "kickoff inför YO" idag. Det låter mycket mycket tråkigt. Jag kommer säkerligen somna. Sen vet jag inte riktigt om jag har FOG (textil) ?! Det står på allas schema så jag vet inte riktigt och den FOG jag ska ha är ju på tisda och freda. Annars blir det väl ett litet hål där då. Sedan form med janne. Så det är bäst att klä sig varmt idag, eftersom den salen är iskall! Och ni som röker kan väl för fan gå till kuren (???) ist för att stå alldeles vid dörrn. Det röker liksom in i våra lokaler annars. Och så svårt är det väl inte att gå några meter till?!

Aja.. Ska försöka hitta nå kläder att ha på mig idag.

See you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var det också =) Har du haft en bra helg?

2008-09-08 @ 10:33:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha jag vill oxå ha rid på mig på morgonen :) helst 3 timmar!

2008-09-08 @ 12:46:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0