MORRN MORRN

Ny dag igen! Trött som bara den. Tror jag sovit hela natten utan att vakna en enda gång.
Nu ska jag in med 7 bussen och ha matte, Samhälle, Svenska, textil och körsång. Suck!
Skulle vara jävligt skönt att bara gå och lägga sig igen.. Men så kan man ju inte göra =)
Funderar på att ta bilen in idag också. Men tror jag skippar det.. Tar bussen ändå.
Fast det skulle vara skönt att åka bil.. men ja! Får se hur det blir!
Usch! Hatar fredagar! 8-16. Plus att matte, samhälle och svenska har tryckts ihop så det känns som en enda lång lektion.

 Idag ska jag och Elina fotas iaf :P Vi fick skriva lite om hur det var att gå på bild och form och så.
Och det valde dom ut till nån informationsblad till blivande ettor =) Vi som bara kladdade ner nått.
Sen kommer dom väl bli rädd när dom ser mitt kort för jag kommer säkerligen se ut som en skräcködla. Men jag orkar inte göra mig i ordning! Är för trött helt enekelt !

Igår hade vi möte med Anja om vårat projektarbete! Och gud så bra det kommer bli! =) Fast det är mycket som ska göras. Måste se så våra modeller inte har backat ur! =) Vi måste se till att få en planering gjord! Annars kommer det gå åt pipan!
Aja, nu ska jag klä på mig!

See you later, alligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0