PSYKFEL!

Fredag idag. Känns verkligen inte som det..
Pratade planering idag på svenskan och självklart ska det bli diskution (vet ej hur det stavas) till tusen!!
Blir så jävla less, kan du lära dig att hålla din feta käft stängd nångång?! Det är ingen som håller med dig ändå och det är absolut ingen som orkar lyssna på dig. Så jävla meningslöst! Hade jag varit Eva hade jag blivit galen! Varför måste du komma tillbaka för?
Ja, sedan en textilkurs till. Hatar gruppen. Känner ingen. Vill inte lära känna nån. Konstigt nog så gör jag mer saker ifall jag har nån där jag känner.. Men så är det ju inte.. Aja!
Hade ingen körsång idag så jag kunde ta 14.15 bussen hem ist. för 16.25. Skönt!
Har nyss tryckt i mig rostade mackor. Var vrålhungrig när jag kom hem.. Plockat i disken och nu ska jag bädda sängen sedan ner med ett lass tvätt. Vi har inga rena handdukar kvar så ja, det är dax!

Blir förmodligen en lugn helg denna helg. Det tycker jag låter bra =) Myys!


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0