ZZZZ

Så trött idag ! Ville bara ligga kvar och sova. Och det hade jag kunnat gjort också om jag inte hade satt mig här. smartskaft.
In och ha matte i en timme sedan 3 timmars hål. Det är ju kul. Nej nej.. Får se om jag och Karro kanske åker och hälsar på Elina om hon inte är dålig idag igen, stackarn.
 Idag mår jag illa. Vissa dagar går det jättebra att äta frukost men andra dagar (som idag) mår jag bara illa och är inte sugen på nånting.. Får se om det blir lite flingor och mjölk iaf. :)

Men men.. Nu ska jag leta fram nå kläder att ha idag. Och med tanke på att jag är så jävla trött kommer jag nog bara sitta och stirra och sedan ta mysisarna i sista sekund.
Jag vill ha mer kläder!!


Go' morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0