DRÖM

Haha, i natt drömde jag en konstig dröm.
Vi festade nånstans?! Vet inte med vilka, men det var på
stranden i sörfjärn iaf.
Sedan skulle jag hem och byta kläder för att senare ge mig ut
på jakt efter Pär. :P Han festade också, men inte på samma ställe.
Jag skulle klättra över piren, varför vet jag inte?! Där satt iaf. Jimmie,
och där började han hata mig. haha.
Jag sa nånting dumt om nån och han blev sur. Jahaja, tänkte jag. och
gick vidare.
Sedan kom jag hem till mamma och pappa. I Therese rum, men det
var Mia som bodde där?! Jag höll på byta om och greja på.
Då började Simone och Jimmie att "mysa" i garderoben?!? Det var konstigt
för det var både garderob och säng. Så Jimmie tyckte ju att jag var i vägen
för dom. Sedan var han arg för att han tyckte jag var dum med Mia också!? :D haha.
"Men du försörjer ju för faan henne!!" Skrek han åt mig. Jag skrek tillbaka
"NÄE, det gör jag inte!.....men vad är det för dåligt med det då???" hahaha.. Aja..
Sedan skulle jag gå därifrån, in till mitt rum. Och skulle bara ha en madrass med
mig dit. (Som Simone och Jimmie låg på.) Så jag röck och drog och försökte
får med mig en madrass. Då började Jimmie skrika och skälla på mig igen.
Då stog jag inte ut mer utan jag slog till han. hahahaha. Då vart han tyst och jag
fick skuldkänslor. "Förlåt för det där. Men jag tycker inte om när folk skriker på mig,
jag ångrar mig verkligen..."
Sedan sprang jag in på mitt rum och började bölgrina! haha :P Både för att jag
slagit till Simones pojkvän och trodde hon då skulle bli sur och arg på mig. Och
för att jimmie hade skällt på mig. (jag hatar när folk skriker och skäller på mig)
Mia kom iaf. till undsättning och tröstade (like always =) )
Sedan ringde min telefon, trodde jag, men det var Pärs alarm. Så var drömmen slut.

Men det jag tycker är lite konstigt är att Mia dyker upp i alla mina drömmar nu för
tiden?!!? :P haha. Varför? Jag tror hon försöker berätta nånting för mig?! :D Eller så
är det kanske för att jag saknar henne! =)
Men nu är det bara ett halvår (tror jag) kvar tills hon kommer hem =)

Jag orkar inte slå upp något om denna dröm. vet inte vad jag ska slå upp på heller.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! X)

2009-04-15 @ 22:17:14
Postat av: Simone

Hahaha! X)

2009-04-15 @ 22:17:45
Postat av: Nathalie

:D

2009-04-16 @ 09:05:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, fan vad jag skrattade åt det där! Speciellt det om Jimmie :P HAHA. Och du, jag saknar dig dom en galning med vännen <3 Bara fem månader kvar, hihi :)

2009-05-12 @ 21:24:01
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0